top of page
Search

Адаптация

Вземи си оправи малко тея къдрици -

взлизат ми в очите.

Красива си, а все се оплакваш -

грима, червилото, сенките...

Чакам те от час -

а часовникът замръзнал е с години.

Ходи ли до онова място -

на първата ни среща?

И аз видях, че тревата е отъпкана.

А издълбаните в дървото букви –

сляли са се с кората.

Говорих с вашите –

казаха ми, че си добре –

щастлива си била.

Аз не мога да спя напоследък –

било от времето.

Трудно намирам смисъла във всичкото –

а уж с годините ставало по-лесно.

Облякох си онзи пуловер –

който ми подари за Коледа –

с елените и звездите.

Задъхвам се последно време –

сигурно е от цигарите –

ще ги спра!

Хайде, обади се, когато можеш –

аз си смених номера.


ВК



9 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page